mandag den 1. februar 2010

Mit forsøg med en femkantet baby bold...

Har lavet aftale med min veninde Ida, at jeg skal komme og besøge hende. Hun render rundt med en kæmpe mave lige i øjeblikket da det er ved at være lige oppe over at hun skal føde.
Da jeg aftale at mødes med hende forsøgte jeg at udfritte hende om hvad køn det er, meeen det kom der ikke noget ud af - og det er da selvfølgelig også deres valg.

Jeg har før lavet baby bolde, men denne gang ville jeg gerne forsøge mig med at lave en femkantet én af slagsen. Med hensyn til farvevalg måtte jeg mine kasser med patchworkstoffer igennem, og så finde nogle der var så det kan gå til både en dreng eller en pige. Jeg syntes selv jeg har ramt meget godt. Jeg har også puttet en rasle-dims indeni, så den måske bliver lidt sjovere for bebsen.

Det endelige resultat kom til at se sådan ud, nu håber jeg bare moren bliver glad for gaven, og at bebsen kan få lov til at bruge den, uden at hverken hunden eller katten får fat i den.

Jeg havde valgt at der skulle være to af hver farve, og der skulle i alt bruges 12 femkanter. Sammensyningen af de 6 første var lige ud af landevejen, men da jeg så skulle tænke modsat for at der ikke var to ens farver ud for hinanden - tja så stod mit hoved lige af. Og det der i starten var nemt og lige til, endte med at jeg måtte pille op et par gange!
Så min sjove lille lørdags aften beskæftigelse blev lige pludselig ikke så sjov alligevel, men den er færdig nu, og skal bare pakkes fint ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails