fredag den 29. marts 2013

Sådan..

så blev tiden til at vise hvad jeg har lavet i 2012.
Da jeg sad og samlede de billeder af ting jeg har lavet og vist her på bloggen, tog det først noget mere tid end beregnet, fordi jeg samtidig også ryddede op og lavede nyt system. Så nu har jeg en mappe med de års collager jeg har lavet, og så tænker jeg stadigvæk over hvordan jeg skal gøre det nemt for mig selv med hensyn til de billeder som skal bruges til collagerne - og mens jeg skriver har jeg lige ordnet det så der er mere styr på det hele.
Men tilbage til sagen: jeg sad jo og gennemgik mine billeder, og jeg blev faktisk en smule (ved ikke lige hvad jeg skal kalde det.. trist er det vel på en måde og så alligevel ikke - vemodig tror jeg lyder bedre) for jeg syntes ikke der var så mange billeder som jeg egentlig gerne ville have haft der skulle være. Og ja i bund og grund er det jo min egen skyld, at jeg ikke har lavet mere. Men min tanke var bare: det er sørme ikke meget du har fået lavet på et helt år!
Alligevel blev det til seks collager, dog også med store billeder:






1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails