onsdag den 14. september 2011

Jeg er helt mundlam...

... her midt i alt det triste har jeg på en eller anden måde haft lykkens gudinde med mig - for jeg har været så utrolig heldig at vinde en giveaway hos en meget kreativ dame med samme pasion som mig selv - nemlig patchwork..


Jeg har vundet intet mindre end en GO! Baby fabric cutter !!! Og som om det ikke var stort nok så har Marit også puttet tre valgfrie dies (skærerplader) oveni pakken. 


JEG KAN SIMPELTHEN IKKE FÅ MINE ARME NED IGEN 

Jeg glæder mig som et lille barn hvis du skulle være i tvivl (selvom jeg næppe tror det).
De tre dies jeg har valgt er: 

GO! Hexagon-2", 3", 5"


GO! Sparkle-Diamonds


Tusind tak for denne mulighed Marit - nu bliver patchwork så meget nemmere :)

3 kommentarer:

  1. Saa dejligt. Tillykke tillykke.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke. Hvor er du altså bare heldig. Og hvor er gaven bare faldet i de rette kreative hænder ;o) Glæder mig til at se hvad du får tiden til at gå med, med din nye bedste ven hehe. ;o)

    SvarSlet
  3. Mange tak - jeg går bare og venter på, at posten skal banke på min dør...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails