fredag den 16. september 2011

Hvad tiden bliver brugt til:

Jeg syntes selv min kreativitet har været meget på nulpunktet, så meget at jeg blev nød til at hanke op i mig selv..
Det har resulteret i, at jeg er gået i gang med den liste af ufærdige kreative ting som af en eller anden grund bliver længere og længere - må virkelig prøve IKKE at gå i gang med noget nyt, før end noget "gammelt" er færdigt..

Jeg lavede i sin tid et sækkepude betræk til min veninde, og ud af resterne lavede jeg også et betræk til vores egne katte - i sommers havde vi besøg af nogle af vores venner, og da de havde deres hund med - som på ingen måde kan med katte, opholdte vi os udenfor.
Og for at få hunden til at slappe af, hentede jeg vores betræk fyldt ud med gamle håndklæder. Hundens mor blev åbenbart forelsket, og ønskede sig meget sådan to betræk med deres to hundes navne på..

Og ja det var så en af de ting som jeg længe har udskudt, men nu er vi så blevet inviteret til "hundemors" 30 års fødselsdag, så jeg har taget mig sammen.
Jeg har også en anden lille gave i tankerne til hende men venter stadigvæk på, at "hundefar" skal finde ud af hvad der er "hundemors" ynglings farver..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails