lørdag den 17. november 2012

Så blev jeg også færdig med det!

Ja jeg skrev jo tidligere om, at jeg havde lovet min veninde at sy noget tøj for hende lige her
Og nu kan jeg med glæde sige, at det hele er færdigt.

Vi fik i fællesskab købt fire "Hello Kitty" strygemærker via Ebay - de kom helt fra Kina og til 35 kr. - puha det var jo lige ved at vælte hele budgettet ;)
En helt anden pris end det vi kunne opstøve her i Danmark.
Og vi fandt også sammen fire knapper til kjolerne - for jeg havde ingen i den størrelse. Så det endte med at være fire blomster i træ som nu sidder fint der på stropperne.
Begge mønstre kommer fra bogen: "Nyt Børnetøj 0-4 år" af Elsebeth Gynther.
Farverne er på grund af det dårlige lys ikke som de ser ud i virkeligheden, men kunne ikke vente længere med at få afleveret tøjet til min veninde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails