tirsdag den 14. december 2010

Mere på listen som er tjekket af

Så er der lige 8 julegaver som kan afkrydses på listen som helt færdige, og indpakket..
De første fire er patchwork ting, som jeg håber og krydser fingre for bliver vel modtaget - men nu må vi se..
Den ene er den røde store taske som jeg har vist næsten færdige billeder af, nu er den så endelig helt færdig med kantbånd og det hele. For at man kan se hvor stor tasken egentlig er, har jeg lagt en kuglepen ved siden af - måske det er lidt svært at se når jeg nu har lavet en collage - men klik på billedet så skulle det gerne blive større.
De små ifølge opskriften "toiletpunge" er et mønster som engang har været i et patchwork-hæfte fra Hendes Verden - jeg har dog ændret lidt på det ved at kopier skabelonen op med 5%, og i stedet for at lave strimlerne 3cm tykke har jeg lavet dem 4cm - men ellers er opskriften fulgt til punkt og prikke.
Jeg havde jo også købt ind til øreringe fra 1001perle - og de er nu også blevet lavet alle sammen, men jeg manglede jo et eller andet at sætte dem fast i, og pakke dem fint ind i..
Løsningen blev pap, lille udstansnings sommerfugl, forskellige farvede stykker papir, limstift, saks, gavepapir og gavebånd - de små papir gaveposer som øreringene blev pakket ind i, er en DIY fra denne blogger - jeg printede dog ikke ud, men tegnede selv op på pap, og lavede en skabelon:
Så nu kan jeg gå videre med de sidste 4 gaver som jeg skal have lavet inden den 24. december - men der skal jeg både bruge min egen computer som gemalen lige i øjeblikket har skilt helt ad, og have lavet nogle mønstre, men mon ikke jeg når det.... (det har jeg bare at gøre...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails