mandag den 13. december 2010

Wee...

Endelig blev det den 13. december - dagen hvor kvinden jeg havde sendt min pakke til skulle pakke op. Selve datoen vidste jeg fordi hun havde skrevet det inde på den gruppe der er oprettet på facebook i forbindelse med den kreative pakkekalender - du kan læse hendes indlæg her.
Det er altid dejligt når nogen sætter pris på det man har lavet - jeg var jo meget nervøs om gaven nu faldt i god jord .

Der skete så meget her i weekenden, at jeg slet ikke fik fulgt med på de forskellige blogs. Igår søndag fik jeg så endelig tid til at læse lidt, og sørme så om jeg ikke har vundet i en giveaway - i forhold til de andre som var i tvivl om det nu også var dem som havde vundet fordi de havde skrevet deres fornavn, har jeg været lidt snu og bruger navnet Quie. Så kan jeg nemlig hurtig se om jeg har vundet, selvom de enkelte par gange det er sket stadigvæk skal tjekke et par ekstra gange før jeg opfatter det!!!
Jeg har vundet nogle fine ørestikkere hos denne kreative kvinde.
Det er spændende hvilke farve mine ørestikkere bliver, men her er billedet fra selve giveawayen
Så jeg venter spændt på at posten skal komme forbi mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails