onsdag den 7. marts 2012

Så starter sæsonen op igen..

En af de mange ting som min tid er gået med, er dansekjoler til mine svigerinder.
At sy kjolerne tog i sig selv ikke så lang tid, men udvælgelsen af stof var et helvede!!
De er jo to forskellige personer med forskellig smag, men når de nu skal være ens så tager det sin tid at blive enige..
Resultatet endte sådan her:
Ja jeg har jo kun en gine, så derfor får I kun den ene kjole at se, men de blev faktisk ret flotte - og der er helt sikkert ingen af de andre dansere som har de samme kjoler..

2 kommentarer:

  1. Det er det man kalder meget flot unikakjole (selvom du har lavet to hihi). Tror du de dansende vil tillade et billede fra dansegulvet????

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Sidste gang jeg bad om et billed af dem på dansegulvet, var kvaliteten desværre så dårlig da det var taget med en gammel mobil for langt væk fra dem. Så jeg endte med et billed hvor de stod op af væggen..
      Men nu ved jeg de har fået nye mobiler med bedre kamera - så jeg prøver da lige igen :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails