fredag den 9. marts 2012

Lidt patchwork er det da også blevet til..

For en uge siden var jeg med min mor i Køge patchwork butik - og der røg lidt forskelligt med hjem..



Af en eller anden grund er farverne ikke helt som de er i virkeligheden, men sådan er det jo nogen gange når man tager billeder.
Stoffet på billed nummer 1 skulle da det blev købt, bruges til påskeæg ophæng (patchwork syet på pap) Men nu hvor jeg har gået, og kigget på det et par dage - tja så ved jeg ikke rigtig om jeg ikke har noget andet at bruge det til. Rester derfra skal bruges til mit evigheds projekt.
Stoffet på billed nummer 2 er en grøn råsilke som jeg længere nede i indlægget viser hvad jeg har brugt til.
Stoffet på nummer 3 er også købt specielt til det jeg viser længere nede.
Det sidste stykke stof er kun købt til mit evigheds projekt, men om jeg finder på noget andet med det også det kan man jo aldrig vide.

Nå men jeg har jo allerede fået lavet noget af to af stofferne (+ en af de gule som jeg brugte på mine mælkebøttebilleder )
Jeg syntes vi her i huset trængte til en forårs-bordløber, og der i Køge faldt jeg for et mønster jeg lige måtte afprøve, og resultatet endte sådan her:
Endnu engang undskylder jeg for den dårlige farvegengivelse, jeg ved simpelthen ikke hvad der sker for lyset i dag.
Der er quiltet hele vejen rundt og omkring råsilken, men jeg ved ikke helt om der skal noget mere på - her på det nederste billed i collagen ser den meget boblende ud, men det er den ikke i virkeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails