mandag den 9. januar 2012

Nåede det lige på et hængende hår..

Pyha inderst inde havde jeg sat mig et mål i 2011: at gøre mine mælkebøtte billeder helt færdige..
Og det gik jo også rigtig godt - jeg viste jer endda et billed af det første billed færdigt... eller ja indtil jeg fik set ordentligt på det billed jeg havde taget, for på en eller anden måde fik det mig til at se anderledes på billedet så jeg alligevel ikke var tilfreds = jeg måtte gøre det om..
Jeg troede faktisk ikke jeg ville nå mit mål men som overskriften siger, så nåede jeg det på et hængende hår - for begge mine billeder blev færdige den 30. December!!

Men jeg fik først sat dem fast på rammerne i det nye år:

Nu er der mere sammenhæng mellem de to billeders blomster, og jeg er godt tilfreds med resultatet - mangler dog stadigvæk at finde de fu***** svæverammer!! Men det må blive udfordringen i 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails