lørdag den 14. januar 2012

Når vi nu er ved de gave-indlæg så ta´r vi da lige et til..

Jeg var nemlig så heldig at få en masse punches i julegave, både af min dejlige bror og sørme også af min svigerfar og kone.


Desværre må jeg indrømme, at den skuffe som faktisk har alt mulig andet i sig, før juleaften og så havde plads til de punches jeg havde. Men nu er der ingen plads i skuffen mere, og jeg var godt klar over det var en løsning som ikke ville holde i længden, så på den tidligere nævnte liste til indkøb i IKEA stod der også hvide billedhylder på - jeg har nemlig set hos en af de scrap-bloggere jeg følger med hos hvordan hun opbevarede sine punches.
Men for selvfølgelig er der et men - jeg ville rigtig gerne vise jer hvordan hun havde det, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor og hvem det var jeg så det hos, så derfor har jeg brugt min bedste ven "google" og fundet et billed hos en anden scrapbook blogger:
Billed fundet hos denne blogger
Hun har så også hendes hængende på metalstænger, men det er de øverste sorte "hylder" som jeg har købt i den korte udgave og i hvid.
Nu skal jeg bare lige have gemalen til at sætte dem op, så jeg kan få orden på min punches igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails