onsdag den 11. januar 2012

Hvad starten af Januar har bragt:

Ja egentlig en lidt underlig titel på mit indlæg, men det går nok..
Mine forældre havde til jul valgt at give os en lille gave og så penge vi selv kunne købe noget for.
Ja mine fik hurtigt ben at gå på - det plejer ellers altid at være gemalen, men ikke denne gang...
Blandt andet var vi i IKEA her for et par dage siden - sikke et helvede for de har jo bygget/indrettet om så man bare overhovedet slet ikke kan finde noget. Vi endte faktisk med at stille vores fyldte vogn nede ved kasserne og derefter tage trapperne op på øverste etage og kigge det hele igennem igen fordi der lige var en sengebakke - som faktisk hed et computerbord vi ikke kunne finde. For du kan ikke tage din vogn med dig op igen hvis du lige vil se på noget når du først er kommet helt ned!

Nå men vi fik de forskellige sager som jeg længe har haft på en liste, så jeg vidste hvad vi skulle have når der kom en dag, hvor vi kunne tage derind. Men der ud over kom der også andre ting i vognen:
To nye puder 40x60cm til at have i sofaerne for der manglede vi ligesom noget til at sidde op af. Og to store 65x65cm puder som egentlig var til hovedpuder, men jeg ved ikke lige hvor jeg var da vi kiggede på dem for jeg har da på ingen måde noget hovedpudebetræk i den størrelse, så lige nu er de også i sofaerne.
Der var massere af betræk man kunne købe i de rette størrelser, men der var bare ligesom ingen af dem som passede ind hos os, så derfor måtte jeg selv i gang:

Da de her to puder jo skulle passe ind, har jeg syet dem lidt ligesom de to andre puder der var i forvejen i sofaerne - se dem her
De to store puder derimod havde jeg faktisk ikke noget stof på lager som var stort nok, så derfor er de blevet til ved hjælp af to forskellige stykker stof som matcher hinanden:
Gemalen har indviet hans med sin første plet, og jeg har indviet den anden - og den er godkendt som perfekt til at sove på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails