mandag den 30. januar 2012

Puha det tager sin tid..

Her er lidt stille på bloggen - der sker i øjeblikket intet kreativt her i det lille hjem...
Jeg er nemlig blevet fuldstændig sindsyg (har jeg selv konstateret) for jeg er gået i gang med at rydde op og smide ud i alle mine ting - og det hele er gemalens skyld!!!!
Han gik nemlig i gang før mig, og derfra fik jeg ideen om at det da også ville være rart hvis jeg fik ryddet op og ud i alle mine ting.
Men efter tre dage hvor jeg pludselig ikke kunne komme hverken frem eller tilbage i rummet fordi det hele var blevet hevet ud, og jeg hele tiden blev overrasket over hvor meget lort jeg egentlig havde liggende som aldrig er blevet brugt - og sikkert heller ikke kommer til det.. Så var det jeg konstaterede at jeg i øjeblikket hvor jeg tænkte "jeg skal da i gang med at rydde op og smide ud" helt sikkert har været komplet sindsyg!!

JEG ER GÅET HELT I STÅ 

Og jeg er faktisk næsten færdig... SUK..
Der er blevet sorteret groft i mit stoflager - har været slem til at gemme små stykker stof som faktisk ikke kan bruges til noget, men det kunne jo være at det lige kunne bruges til noget når vi engang flytter til månen!!
Har også fået lavet en hel hylde til stof som skal kigges igennem INDEN der købes ind til nye projekter - for jeg skal simpelthen have brugt noget af alt det jeg har liggende først..
Jeg mangler en reol og de sidste fire bunker på mit bord - men gnisten er væk, pist væk!!
Og det er ikke kun hvad angår oprydningen at den er forsvundet - jeg har faktisk ingen lyst til at lave noget som helst kreativt - selvom jeg endda har flere projekter i gang inde i mit hoved... 
I alt har jeg fået fyldt 7 skraldeposer med frasorteret ting og stof - men de er heller ikke nået længere end i en bunke henne i hjørnet af værelset..

Mit håb er vel egentlig at når jeg får det ned på skrift her, så kan det være jeg lige får taget mig sammen til det sidste - der mangler jo så lidt, men nøj hvor jeg ikke gider mere... 
Og måske så også kreativiteten vil komme tilbage stille og rolig - jeg krydser fingre!

5 kommentarer:

  1. åh hvor man dog kender det :p især det med at knække halsen i sin oprydning! - du skulle havde taget et skab af gangen ;) men det er kun sissies der gør det ;)

    Men det føles skønt når man ENDELIGT får taget sig sammen, til at få ryddet det sidste ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er så lige røget ned med en omgang Roskilde-syge så oprydningen må lige vente et par dage mere..
      Og ja det er dejligt at få ryddet ud en gang imellem - det giver mere overblik, og mulighed for igen at kunne huske hvor ens ting ligger :)

      Slet
  2. Wee det er den første award nogensinde - mange tak - har også skrevet på dit indlæg..
    Må jo lige gå i tænkeboks :)

    SvarSlet
  3. Jeg håber kreativiteten kommer igen - du har måske bare brug for en pause :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda - ja en pause fra det hele ville måske være en meget god ide. Tror bare slet ikke jeg kan lade være med at lave noget..

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails