onsdag den 11. april 2012

En tilføjelse mere

Nogen gange forsøger jeg at begrænse hvad jeg har planer om, at skulle lave af kreative ting. Og når jeg skriver "forsøger" så er det fordi det er virkelig svært for mig at overholde..
Jeg bliver så inspireret af mange ting, og har flere ting i gang på samme tid. Hvilket nogen gang stresser mig, fordi jeg så gerne vil det hele på én gang - og når jeg bliver stresset så ender det ofte med, at jeg slet ikke får lavet noget overhovedet!!

Når jeg skriver sådan er det fordi, at jeg i øjeblikket har nogle store projekter liggende, som skal være færdige til et bestemt tidspunkt - sådan er det jo som regel med gaver..
Og forrige søndag var jeg til Kreativ Hobby Messe i Roskilde - jeg forsøgte virkelig på ikke at blive inspireret til, at købe noget overhovedet.
Men da jeg gik rundt og kiggede på alle butikkerne sammen med min mor, så faldt hun for en bordløber, ja faktisk et kit hvor alt stoffet var klippet/skåret og bare skal syes sammen til den bordløber, som hun bare måtte eje.
Og der begyndte min hjerne så, at arbejde med hvilke farver jeg ville sætte sammen til mønstret på denne bordløber - og vupti så havde jeg fået købt to nye bali stoffer som jeg syntes skulle indgå.
Jeg undskylder kvaliteten på billedet ovenover - det er et billed som er printet ud på almindeligt papir, som jeg så har taget et billed af.
Men det er den bordløber og det stof som min mor købte hos Sy & Rens 
Billedet ovenover her, er så de to stykker stof som jeg da helt sikkert ikke kunne leve uden - de er købt hos Tante Andante 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails