torsdag den 5. april 2012

Weeee heldige mig :)

Jeg har jo slet ikke fået skrevet om hvor heldig jeg har været her i min fraværs-periode..

Jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes jeg endte inde på hendes blog, men det er faktisk ret nyt, at jeg er begyndt at følge med hos hende.
Hver fredag mens jeg har fulgt med har hun haft konkurrencer/giveaways i gang, og jeg har deltaget et par gange.
Og én af gangene var, da hun udlovede hele fem flotte blå bali stoffer med matchende tråd. Som jeg sørme var så f****** heldig at vinde:

I alle årene jeg har syet patchwork, har mit forhold til bali stoffer udviklet sig fra, at være noget jeg egentlig ikke brød mig om, til nu at være dem som jeg altid skal kigge igennem, og sukke dybt over hvor smukke og fantastiske de egentlig er..
Så tusind tak endnu engang (bedre sent end aldrig) Laila for at bidrage med flere smukke bali stoffer til min støt voksende samling :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails