onsdag den 19. december 2012

Hvor heldig har man lige lov til at være?

Ja jeg har været så heldig, at vinde kalender-gaven den 4. december hos Laila med bloggen Quilte-liv og netshoppen BaliQuilt.
Først var jeg ikke så hurtig til, at få tjekket hendes blog og set at jeg havde vundet - jeg havde nemlig glemt at skrive min adresse med i svaret. Og efterfølgende så har Posten vist været meget sulten - i hvert tilfælle er min pakke forsvundet! Jeg tænkte at det er jo også juletid, og så kunne det jo godt tænkes at Post Danmark havde lidt mere at lave end normalt. Så derfor ventede jeg en hel uge inden jeg kontaktede Laila med den kedelige kendsgerning.
Heldigvis er hun så sød, så hun sendte en ny pakke afsted til mig. Og sørme om den ikke kom med posten idag :)
Jeg var nemlig så heldig at vinde 3 stks. fatquaters i julestoffer - se bare selv her:
Så skal jeg bare i tænkeboks med hvad jeg skal finde på at lave ud af dem :) Men det plejer jo ikke at være noget problem at få ideerne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails