fredag den 21. december 2012

Stille og roligt fremad..

ja det er sådan som det går, men at blive færdig før juleaften kan jeg vist godt skyde en lang pil efter! Men det er jo ikke første gang jeg laver jule-ting i Januar måned, så hvis det er sådan det skal være - tja så bliver den da bare 2013 første færdige jule projekt.

Jeg forsøgte mig med den første julemand, at sy ham sammen på symaskinen, men jeg syntes simpelthen det var for småt - så resten er blevet syet i hånden - hvilket også gør det meget nemmere at sidde sammen med Gemalen og se tv.

De forskellige julemænd og Flying Gees er tegnet af på stryge vlies med lim-siden op mod bagsiden af stofferne, så er det nemlig så nemt lige at stryge og så sidder stykkerne lige hvor de skal.

Nå jeg må tilbage til arbejdet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails