tirsdag den 5. marts 2013

Når dagene forsvinder hvert sekund..

.. så går tiden altså rigtig hurtig, og tiden til at blogge har bare ikke været der. Faktisk så har tiden til at være kreativ heller ikke været der, så man kan sige at så var der jo heller ikke så meget at blogge om!

Idag er det ikke den slags kreativitet som jeg plejer at vise jer her, men derimod mit første forsøg i at lave Sushi selv.
Jeg ælsker Sushi, men har aldrig sådan tænkt selv at lave det - har spist hjemmelavet Sushi før, og det smager jo lige så godt som alt det andet.
Og efter at have prøvet at lave det sammen med en veninde, tænkte jeg at det kunne jeg da sagtens selv finde ud af. Så derfor købte jeg sådan et kit, og planlagde det sådan at Gemalen ikke var hjemme - han har aldrig været vild med Sushi, men nu er han da nået så langt at han gerne vil smage på det.

Øverst: Agurk, fersk laks (som har været frosset ned i over 24 timer) og wasabi smurt på risene.
Nederst til højre: Avokado, mayonnaise og rejer.
Nederst til venstre: en rulle af hver og så lige overskydende ris forsøgt formet med laks og wasabi.

Det smagte himmelsk, og så godt at jeg fik spist alt for meget..
Men jeg er frisk på, at prøve det igen en anden gang.

Og så skal I da heller ikke snydes for et lille billed af den ikke så lille killing mere - en der virkelig forstår at nyde livet:
Begge billeder er taget, og lavet i appén Instagram på iPhonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails