torsdag den 22. december 2011

Så har jeg gjort det igen..

Og så tænker du sikkert: "Hvad nu?????"
Tjov jeg er såmænd blevet spurgt om jeg ikke lige kunne sy sådan nogle "Angry Birds" bamser:
Billedet er fundet her

Aftalen var så at de skulle sende mig nogle billeder, så jeg ligesom havde noget at gå efter, men der gik så lige 14 dage, så stoffet fik jeg først købt Onsdag og det bedste af det hele er at de alle sammen skal være færdige til den 26. December hvor vi skal til fødselsdag og give dem i gave.... 
Så ja jeg har gjort det igen - sagt ja til noget som jeg godt kunne tænke mig at have haft bare lidt mere tid til - heldigvis skal jeg ikke selv lave mønstrene fra bunden af - jeg følger nemlig en blog hvor hun sidste år lavede de bamser, og samtidig en masse mønstre som hun lagde op på sin blog til hjælp for blandt andet sådan en som mig!
Så hvis du også skulle få en ubeskrivelig trang til at lave de hersens bamser, så er linket lige her (bloggen er på engelsk).
Så som jeg skrev igår har jeg faktisk slet ikke tid til at være herinde - så giver jer lige et billed af den første del af hele processen:
Og så suser jeg ellers videre sammen med min symaskine - og krydser fingre for, at jeg når det hele...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails