tirsdag den 23. marts 2010

Så har jeg også prøvet det

Jeg har været nede og bestille to kurve fyldt med dejlige sager af alverdens slags. Og jeg tænkte at hvis jeg nu selv lavede takkekortene, så var der flere penge til selve indholdet af kurvene. Så jeg har vel egentlig for første gang forsøgt mig med, at lave to rigtige kreative kort - jeg har forsøgt mig før, men slet ikke på samme måde som i dag - og det var faktisk helt dejligt at prøve noget nyt og uvant for mig. Det bedste må siges at være denne her hjemmeside som jeg vist har fået via "Hendes verden" - der er bare så utrolig mange forskellige farver og mønstre, så man altid kan finde noget man kan bruge.
Og ja resultatet blev de her to:
Og ja hvis jeg selv skal sige det, så er jeg faktisk ret tilfreds med resultatet - og har da fået mod på mere når der igen skal laves kort til nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails