torsdag den 25. marts 2010

Så skete det også for mig

Sad lige og læste alle de nye indlæg på de blogs jeg følger, og hos én af dem har jeg deltaget i en Give Away som jeg selvfølgelig også havde linket til fra min blog. Og hvad så mine øjne, der stod at Quie havde vundet en meget fin hårbøjle!!!! Mit hjerte tog sig lige et ekstra hop - jeg plejer aldrig at vinde noget, og var det nu også mit navn der stod der på den fine seddel og efterfølgende at jeg havde vundet en hårbøjle. Jeg tror faktisk hvis jeg skal være ærlig, at jeg nåede at tjekke det tre gange inden jeg var helt overbevist om, at det virkelig kunne passe..
Så den fine lilla hårbøjle som I kan se på billedet bliver snart min, og ihh hvor jeg glæder mig til at vise mig frem med den - den er jo så fin..

Så ovenpå en rigtig dejlig varm solskinsdag (hvor vinduet har stået åbent det meste af dagen) hvor man virkelig kan mærke det er forår, ja så fik jeg oveni hatten også den dejlige overraskelse at jeg havde vundet i en Give Away :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails