onsdag den 16. juni 2010

En dejlig dag som endte med en ekstra lille overraskelse..

Havde igår lavet aftale med mine forældre om, at vi skulle komme hjem forbi og lave forskellige ting. Så min mor og jeg startede med, at sætte noget plastik fast på vores skærer linealer - det var samarbejde på højt plan - og hver gang vi skulle til at sætte et nyt stykke på en ny lineal så ringede telefonen, så jeg endte med at stå med det selv! Nå men vi blev færdige, og nu glæder jeg mig bare til at skulle skærer i noget, og se om linealen bliver hvor den skal og ikke smutter som før.

Egentlig skulle vi bare til Holbæk og have is, men vi endte altså ude i Megacentret først og fik tøffet rundt i forskellige butikker (og ja skriver tøffe da jeg havde ondt i min ene fod) - fik blandt andet købt orkidejord så jeg kunne få klippet mit lille barn af og plantet for sig selv. Så må vi se om den kan overleve det!
Ja faktisk så blev det kun værre og værre med min fod, men jeg ville jo gerne så jeg bed smerten i mig -hvilket jeg fortryder meget i dag for nu kan jeg slet ikke støtte på foden og kører rundt på min kontorstol der hvor jeg kan!
Min plan for i dag var ellers at ordne min jordhøj for ukrudt som har haft det godt efter alt det regn, og så plante de små squash og pynte græskar planter som vi fik med hjem igår fra mine forældre, samt at få vasket noget tøj når nu solen skinner sådan.... meen det sker altså ikke i dag!

Så i går da vi kom hjem var jeg meget træt, men jeg kvikkede op da jeg så der lå en lille pakke til mig. Det kunne kun være den gave som jeg vandt som fast læser hos Elsemarie og sørme så om det ikke var 28 smukke dukker, og ihh hvor jeg glæder mig til at lave noget med dem - for jeg har allerede et nyt projekt i hovedet som bare lige skal føres ud i livet..
Nu vil jeg trille lidt rundt her på min kontorstol og ønske jer alle en god onsdag i juni..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails