torsdag den 24. juni 2010

Jeg er ikke helt forsvundet!

Her har været lidt stille herinde - det er over en uge siden sidst jeg skrev. Men jeg er altså i live endnu!

Ja det hele startede sidste tirsdag hvor jeg kom til, at gå lidt mere end jeg normalt gør når min fod begynder at gøre ondt - og ja så har det bare udviklet sig til at blive båret rundt på af gemalen da jeg ikke kunne gå, besøg hos lægevagten, morfinpiller, kolde fodbade, forsøg på at holde mig i ro (hvilket ifølge gemalen er ikke eksisterende hos mig - tror måske jeg kan give ham lidt ret), indhente manglende søvn da jeg ikke kunne sove om natten på grund af smerter, ekstra besøg hos lægen, fået udleveret krykker fra sygehuset og gigtpiller.

Det hele viste sig at være, et åbenbart ganske almindeligt urinsyregigt anfald - og da lægen så mig her i tirsdags: åbenbart ikke et af de værste (nej men han så det så heller ikke da det var værst, for der var der kun lægevagten at få fat i!!) Og min eneste måde at komme rundt på selv var via mine nu elskede og værdsatte kontorstole.

Egentlig ville jeg gerne skrive indlæg om det Scrapbook kursus en af krea-tøsserne og jeg var på i Torsdags, vise billeder med mere. Og jeg ville egentlig også gerne lægge billeder ind af mine smukke blomster i haven, men da jeg har benyttet mig af at kunne lave lidt i dag med lange pauser i koldt fodbad og nu med foden oppe. Sidder jeg desværre med den bærbare og ikke min egen computer hvor jeg kan lægge billeder ind fra kameraet. Så tror det må vente til i morgen - så til vi ses igen i morgen ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails