tirsdag den 23. november 2010

Når hovedet nu ikke helt er med....

... tja så må man jo bare tjekke tingene igennem én gang til!!
Jeg har læst alt informationen til "den kreative pakkekalender" - men åbenbart ikke helt forstået det alligevel.

Igår talte jeg med en veninde om, at de datoer jeg havde fået havde langt imellem sig - jeg troede at den åbne-dato der stod betød den dato hvor min sendte pakke skulle åbnes, og at modtage-datoen hos gavevennen var der hvor gaven skulle være ankommet hos den jeg skal sende til. Og at jeg først fik min åbne-dato at vide når jeg modtog min gave.... (ja altså det er den eneste forklaring jeg har på, hvordan jeg har opfattet det forkert)
Rent faktisk er åbne-datoen den 24. december, og jeg må indrømme jeg sad og sagde at jeg var glad for, at det ikke var mig der skulle åbne der - for jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle få tid til, at blogge om en eventuel gave lige netop den dag.....

Men under samtalen sad jeg og blev i tvivl omkring reglerne i denne pakkekalender, så derfor har jeg idag endnu engang været inde og læse igennem - og nu har hovedet forstået det hele....
Det eneste jeg kan skrive er: NEMESIS - det er jo mig der skal åbne den 24. december!!!!!!!!
Og min pakke skal være fremme senest den modtage-dato der står, heldigvis er jeg faktisk næsten færdig med den pakke jeg skal sende. Jeg mangler kun lige det som giver gaven det "ekstra" - det er sørme heldigt at jeg for en gang skyld var i god tid (nok mest fordi jeg har så mange andre ting som skal ordnes).

Sådan kan det jo gå når hovedet ikke helt er med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails