torsdag den 18. november 2010

Se min kjole.. (jakke)

Så er det endelig blevet tid til, at min blog-udfordring skal afleveres til den lille pige den var tiltænkt..
For en gang skyld har jeg det lidt blandet med, at skulle give ophænget i gave - jeg tror det er fordi jeg ikke ved om moderen overhovdet bryder sig om sådan noget!!
Jeg ved at hun selv har planer om, at sy et patchworktæppe, men om hun vil syntes om vores gave det er jeg meget i tvivl om..

Dagen idag har jeg brugt på, at broderer navnet som pigen skal hedde - jeg valgte at gøre det i sidste øjeblik, da forældrene skulle have godkendt navne først - og det ville være surt at have broderet noget som så skulle laves om.
Jeg har også lavet et lille billed med selve sangteksten - som er kommet i en fin lille ramme.. Jeg tror nu nok de kan sangen, men er ikke sikker på at de kan se på ophænget, at det er en sang og ikke bare nogle forskellige billeder sat sammen. (det lyder ikke som om jeg har meget tiltro til dem, men man kan jo aldrig vide hvordan deres kreative øje virker, så hellere være på den sikre side).
Jeg valgte at broderer navnet inde i den quiltede cirkel, som allerede var der fordi jeg har quiltet rundt om solen for at lave effekt i ophænget.
Navnet kunne lige være der - heldigvis!!

Jeg har også fået syet min fødselsdagsgave-jakke færdig, men nu er det blevet så mørkt at alle de billeder jeg tager af den ser helt forkerte ud - så I må vente lidt endnu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails