fredag den 19. november 2010

Så er der billeder!

Så var lyset okay til, at jeg kunne tage nogle billeder af min færdige jakke.

Mønsteret er et jeg har købt i Stof & Stil nogle år tilbage, men de har det endnu lige her - det er et utrolig nemt mønster (som det også fremgår af mønstret), og selvom jakken ikke sidder så godt på min gine, så sidder den flot på en rigtig krop!

Sidste gang jeg syede jakken havde jeg valgt at bruge metal-knapper, men de blev ved med at skærer tråden over lige meget hvad jeg prøvede. Jeg havde endda forsøgt at putte neglelak på tråden, så den derved ikke skulle blive skåret over - men nej det virkede så hellere ikke. Det endte med at jeg tabte en knap, og da jeg endelig fandt den (ude på vores fortorv) så var den så medtaget at den ikke kunne bruges igen.
Denne gang har jeg så valgt, at betrække nogle knapper med uldfilten - det var godt nok lidt tykt, men indtil videre har de holdt godt nok. Så nu håber jeg bare at de holdere bedre end metal-knapperne, men det kan jo kun komme an på en prøve!

Dagen i dag bliver også brugt til, at finde ud af hvad jeg skal bidrage med i "den kreative pakkekalender" - lige nu har jeg en lille fornemmelse for hvad det skal være, men skal lige finde nogle ting som matcher sammen. Ihhh det bliver så spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails