onsdag den 9. marts 2011

Surt opstød.. host host

I lørdags var vi ude og handle ind, og selvfølgelig midt i alt travlheden glemmer vi en vare (et lille zinkfad) - faktisk så bemærker jeg det slet ikke da vi kommer hjem, for gemalen sørgede for at det hele blev pakket fra butikken, og da vi kom hjem at det hele blev båret ind. Så jeg kommer først i tanke om det igår, og derefter går gennemsøgning af bilen og nærmest hele huset i gang - for den må da være her!

Det er den så ikke, så idag var der en mulighed for at komme hen til butikken igen - og her er det så man finder ud af, hvad "discount" betyder. Det betyder nemlig, at hvis du glemmer en vare jamen så har de da ikke tid/overskud/plads/papir/you name it til at gøre noget som helst andet end, at lægge din vare tilbage og sælge den en gang til!!! 
Jeg kan godt forstå at man ikke kan have madvare liggende indtil folk kommer tilbage, men man kunne i det mindste registrer det et sted så man ikke skal vente ligesom vi skal nu, på at butikken får ringet til ham der betjente os i lørdags (i monster travlheden) om det er rigtigt at vi har glemt en vare - og da der nu ikke er flere zinkfade tilbage eventuelt få penge tilbage - altså HVIS han kan huske os!!!
Det er simpelthen bare for dårlig service - brug dog for f***** lige et øjeblik på, at skrive ned at nogen har glemt noget.
Nu har de så mit telefonnummer, så de kan ringe og sige om jeg får mine penge tilbage - spændende at se hvornår det så bliver? For ærligt indrømmet forventer jeg mig ikke det store - det er jo en discount butik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails