torsdag den 17. marts 2011

Et par kort færdige i god tid..

Sidste år på denne tid lavede jeg et indlæg om takkekort som skulle bruges i anledning af gymnastik opvisningen her sidste weekend i marts.
I år hedder det så ikke længere "Gymnastik opvisning", men derimod "Forårs opvisning" - men det var bare en helt anden historie end det jeg egentlig ville skrive om...
Det korte af det lange er, at der stadigvæk skal bruges nogle takkekort, og dem har jeg så hygget mig med at lave idag sammen med et fødselsdagskort.

I fredags fik jeg købt flere ting til min big shot - blandt andet et alfabet, og to ovaler med buer i hver sin størrelse, og idag skulle de så bruges -
Det første billed er takkekortene til de trænere vi har på linedansholdet - to store, og et mindre til hjælpetræneren.
Selve kortene er lavet af de ovale udstansninger, og bogstaverne er fra alfabet-udstansningen. Blomsterne er fra den punch jeg købte i Panduro - de matcher forsidens bogstaver eller farve på kortet.

Det næste kort jeg lavede var et fødselsdagskort, som skal bruges til en gave her i weekenden - jeg har fjernet navnet..
Endnu engang har jeg brugt den store ovale udstansning, og mine bogstaver - ovalen har jeg sat fast med 2mm tape så den kommer ud fra kortet.
Så har jeg brugt den hjerte-tape jeg købte i Tiger, og i samlingen af de to baner har jeg sat en af de blomster udstansninger som jeg købte samtidig med big shotten. Fordi jeg syntes blomsten manglede noget i midten, brugte jeg igen punchen i det samme papir som ovalen er lavet i. Jeg har bukket op i blomster-bladene så den også kommer ud fra kortet.

Hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg - så er det skægt at se hvilken udvikling jeg har været igennem fra sidste års takkekort og til dem jeg har lavet idag..
Man skal lære så længe man lever passer vist meget godt ind her ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails