tirsdag den 1. marts 2011

Mere til samlingen

Uha det kan altså være farligt for mig, at være inde i "storbyen" - der ligger jo alle de gode butikker, og er man rigtig heldig som jeg er i øjeblikket så ligger de endda i samme center!!!
Jeg har brugt formiddagen på, at besøge et par butikker som jeg vidste kunne hjælpe mig med, at komme af med nogle penge ☺

I Lørdags blev jeg ikke kun forelsket i Big Shot maskinen, men fandt også ud af at der var en hel masse andre ting jeg næsten ikke kunne leve uden.
Blandt andet var der en hjørne-punch, som giver dine skarpe firkantede hjørner på papiret/pap en flot afrundet kant istedet for. Det er den store blå punch på billedet købt i Panduro Hobby (og endda billigere end jeg har set andre steder).
De andre ting var bare nogle som lige lå der og bad så pænt om, at komme med mig hjem - og når de beder så pænt måtte jeg jo bare tage dem med mig!
De tre små punches er købt i Tiger - jeg har i forvejen den sommerfugl de har, så derfor købte jeg de tre andre man kunne vælge imellem. De tre røde taperuller med hjerter er også fra Tiger (og jeg har allerede en ide om hvad noget af det skal bruges til). Den mellemstore ferskenfarvet punch med blomsten på, er også fra Panduro Hobby.
Alt i alt fik jeg købt for 134 kr.og nu glæder jeg mig endnu mere til, at komme i gang med at scrappe - godt jeg har taget alle mine ting med mig, så jeg har noget at lave herinde i "storbyen".

Lad kreativiteten blive sluppet løs...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails