torsdag den 6. oktober 2011

Ekstra gaven til hundemor:

Ja planen var jo at "hundefar" skulle finde ud af nogle ynglings farver hos "hundemor" - men han var da ikke en pind værd som medsammensvorne!!! Han fandt aldrig ud af det...
Min ide havde hele tiden været, at sy en lille pung (evt. makeup pung) med hexagoner - ud fra et billed jeg havde i hovedet.

Så jeg måtte jo selv finde på noget, og desværre var min maskine ikke kommet - den havde ellers været til stor hjælp. Så jeg måtte klare den på helt og aldeles gammeldaws facon.

Farvevalget og stof blev hørfarvet grundstof, pink bomuldsstof som inder foer, pink og gult bomuldsstof som "blomst" udenpå. En lyserød knap syet fast med neon gul bomulds tråd. For ligesom at skabe noget kontrast har jeg quiltet med neon gul bomulds tråd.
Mellem lagene har jeg brugt pladevat, for at gøre pungen blød.
Og brugt tre store trykknapper som lukning - ikke syet på da billederne blev taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails