fredag den 14. oktober 2011

Første projekt med GO! Baby

Som jeg har vist i et tidligere indlæg, så har jeg forsøgt mig med at skære og sy nogle harlekins tern med hjælp fra min nye maskine GO! Baby.
Og selvfølgelig skulle de også blive til noget de harlekins tern, men da jeg ikke helt havde brugt hovedet da jeg skar tern, så var stykket lidt for smalt til, at det rigtig kunne bruges til noget.
Så jeg måtte i stofbunken og finde de stoffer jeg havde brugt, og på den måde lave lidt sjov. Det kom der denne regnbue pung ud af:


Ja endnu en pung uden lukning - for jeg ved ikke helt hvad det skal være endnu..
Jeg har brugt pladevat som mellemlægnings materiale, så pungen er lidt blød, inderforeret er naturfarvet bomuldsstof, og ydersiden er forskellige farver bomuldsstof. Jeg har quiltet med neon gul bomuldstråd, og kantet med rødt kantbånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails