mandag den 15. februar 2010

Det behøver ikke altid være så perfekt..

Var til kreativ- weekend med tøserne i sidste weekend - jeg havde hevet alverdens ting og sager med, for havde lovet den ene at hun skulle kigge alle mine mønstre og skabeloner igennem. Faktisk var hun faldet for mit omslag til min kalender:
Og jeg havde lovet hende at jeg nok skulle hjælpe. Men jeg må indrømme, at det ikke lige er altid jeg tænker over, at hvad min egen krøllede hjerne sagtens kan forstå, måske ikke lige er til at forstå når man er nybegynder... Så jeg bekymrede mig lidt over, om hun nu også forstod hvad jeg prøvede at forklare - tror faktisk også hun til sidst var lidt træt af, at jeg hele tiden spurgte om hun forstod hvad jeg sagde. Havde også sagt hun skulle sige til, hvis der var noget som jeg sagde som bare ikke gav mening for hende.

Jeg ved godt det ikke altid er så lige til, at skulle forstå andres forklaringer og vejledninger, og nogen gange skal man bare slå det hele fra og gøre som man selv syntes er logisk - det er så dejligt når tingene bliver en god oplevelse for én - det giver også mod på at begive sig til, at gøre nye ting.
Og til min glæde begyndte hun selv tilsidst at gøre det på hendes helt egen måde - hvilket var til stor glæde for mig. Og jeg glæder mig til, at se hendes færdige resultat.

Idag har jeg så brugt min tid på at klikke rundt på forskellige blogs, og jeg faldt netop over denne her: Fastelavnskostume for sjuskedorter
Jeg kan simpelthen så godt lide hendes lige til måde at gøre tingene på, det behøver ikke være så svært - og nogen gange ja så kan tingene altså bare være så lige til.
Håber dog ikke min veninde har samme syn på mig som Maren Uthaug har på de ultra kreative kvinder - mit ønske og håb er, at jeg måske kan hjælpe hende til at åbne op for hendes egen krøllede hjerne og byde hende velkommen til dette vidunderlige univers med kreativitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails