tirsdag den 23. februar 2010

Man skal passe på med at love for meget..

Ja det var jo lidt småt med penge her til jul, så jeg troede lige jeg var smart og give mine svigerinder et gavekort til syning af standardkjoler til deres dans..
Men da vi var ude og købe stof, fik de også lige hyret mig til at sy discotøj og jitterbugtøj til dem - mod betaling..
Problemet har bare været at jeg egentlig ikke havde lyst til at sy det - der var så mange andre ting jeg hellere ville lave - men jeg fik taget mig sammen og lavet deres jitterbugtøj - så min trang til tyl er blevet mættet efter at have lavet to kjoler..
Nu skal de så bruge deres standardkjoler her til den kommende weekend, så jeg har gang i symaskinen - og kaffen!
Er heldigvis blevet færdig med den ene, men mangler lige lidt på nr. 2. Så jeg dermed på min liste kan afkrydse 2/3 sæt som jeg skal have lavet..
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke rigtig kommer overens med, at overdelen ikke rigtig matcher nederdelens friske farver, så jeg blev enig med mig selv og min mor via mmsér i spandevis så hun kunne se hvad jeg mente. At jeg måtte lave en overgang med jo-joér - og nu kan jeg ligesom bedre acceptere resultatet..
Resultatet er også blevet godtkendt, så nu kan jeg bruge weekenden på, at hjælpe min ældste svigerinde og hendes discopartner med at sy deres tøj - jeg skal bare hjælpe og guide..
Håber de når at blive færdige i denne weekend, for de skal vist nok bruge det næste weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails