mandag den 1. februar 2010

Var faktisk gået i gang med at rydde op, men..

Jeg er gået i gang med at rydde op, og sætte ting på plads. Især fordi jeg er ret god til bare at lægge alt ind på mit bord, men midt i al oprydningen fik jeg set på mit bord

Jeg kom til at tænke på et indlæg jeg havde læst hos en af de blogs som jeg gerne går ind og læser:
"Tomme skriveborde tyder på tomme hoveder" hos Klip en hæl & hug en tå - og ja må da indrømme mit hoved på ingen måde er tomt, det er faktisk så fuldt at jeg vågnede i nat/morges ved 02 tiden og bare ikke kunne sove igen fordi jeg lå og tænkte på alt det skal jeg have lavet både af kreative og almindelig ting.
Så tror nu alligevel jeg må i gang med bordet, så jeg kan få sovet i nat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails