tirsdag den 23. februar 2010

Endelig færdig!!

Ét af de projekter jeg havde med til weekend med tøserne var en efterårsbordløber - og ja som navnet siger så var det helt klart en UFO. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke fik lavet den færdig til efteråret, måske fordi jeg kom for sent igang - eller også fordi jeg nok fandt noget jeg syntes var mere spændende. Det er som regl derfor jeg får de der UFoér - der er så mange ting jeg gerne vil lave, og ja nogen gange burde jeg bare blive færdig med det jeg var igang med.... men der er så mange ting der frister :-)

Nu er den så endelig blevet færdig - skulle lige hjem forbi min mor og låne en quiltetråd jeg ikke selv havde, og dernæst skulle jeg vente på kæresten fik installeret mit elskede Photoshop, så jeg kunne redigere nogle billeder. Jeg har nemlig fået windows 7 på min computer også skal alle programmer jo installeres igen!!!
Så nu ligger min efterårsløber klar til det atter engang bliver efterår, forhåbentlig om rigtig lang tid, så den rigtig kan ligge og blive vist frem. Så er spørgsmålet bare om jeg til den tid kan huske jeg har den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails