fredag den 9. april 2010

DIY sløjfe

Her kommer så min første DIY (Do It Yourself) - eller ja det er ikke mig selv der har lavet den, men jeg skulle bruge hvordan man laver en rigtig sløjfe nu her til mine tulipaner, så det blev googlet og frem kom denne video fra youtube - og nu vil jeg dele den med jer andre:


Tror nu fremover jeg vil forsøge at lave mine egne DIY, men lige nu bliver det altså denne her til deling. Min tanke er egentlig også at lægge nogle mønstre og forklaringer ud, men da min Windows 7 ikke kan arbejde sammen med vores printer/kopi/scanner (den kan kun printe det ud man beder den om) tja så har jeg et stort problem når det drejer sig om, at få scannet mønstre ind. Gemalen har forsøgt sig efter at have hørt på mit brok, at kontakte kundeservice, men de var ikke til meget hjælp - vi må bare vente på at de laver et nyt program til printeren så den kan arbejde sammen med styresystemet!!! Øv øv når man har ellers bare lige har kunnet gøre som man vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails