mandag den 19. april 2010

Scrapbooking for første gang

Jeg har gået med ideén længe - tja faktisk siden sidste år hvor vi var til min ældste svigerindes konfirmation: Jeg skulle forsøge mig med at lave en scrapbook omkring hendes konfirmation også skulle hun have den i fødselsdagsgave her i år.

Så her i Torsdags kørte jeg til Love2scrap hvor jeg mødtes med en af krea-tøserne og så var det ellers bare at gå amok i alle de mange fine og forskellige ting (ja hvis jeg kunne havde jeg taget én af hver ting).

Jeg lovede at lægge billeder ind af hvad jeg nu fandt på, og her kommer så nogle af dem. For jeg har åbenbart ikke fået købt nok baggrundspap, så de sidste par sider må lige komme lidt senere.

Men ihh hvor bliver man bidt af det her - det er godt nok anderledes end at sy i stof - jeg skal jo ligefrem bruge min hjerne på en helt anden måde (hvilket helt sikkert også er sundt) og det er nok også det der gør det sjovt!


Jeg håber virkelig man kan se billederne ordentligt, for jeg aner ikke hvordan jeg ellers skal gøre!!
Men ja det her er så resultatet indtil nu... Glæder mig til at få mere pap, så jeg kan komme i gang igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails