torsdag den 8. april 2010

Ihh hvor jeg glæder mig

Jeg har de sidste ugers tid med mellemrum været inde og tjekke retro stoffer ud på Trendsales og jeg må indrømme jeg har forelsket mig i mange af dem.
Faktisk er det nogle af de blogs jeg følger med i skyld, at jeg overhovedet er begyndt at lægge mærke til de gamle retro stoffer. Jeg har da godt lagt mærke til, at de er begyndt at poppe frem igen, også i patchwork stofferne hos Stof og Stil, og dem kan jeg da også rigtig godt lide. Men efter at have se fx. tæpper og tasker i farvestrålende retro stoffer må jeg indrømme jeg er blevet forelsket!

For mange år siden ryddede min mor ud i deres skab, og der var også nogle sengetøjsbetræk som skulle til røde kors, men af en eller anden årsag fik jeg nubbet to dynebetræk og to hovedpudebetræk til mig i orange gule farver - det er nu blevet fundet frem, men jeg aner ikke hvad jeg skal lave, og ja så tænkte jeg at jeg måske kunne finde nogle andre stoffer som kunne passe til.


Det første billed er af det betræk jeg havde i forvejen - det andet er, af de stoffer jeg lige har købt.


Så her den anden dag gjorde jeg det for første gang - jeg købte mig noget retro stof via Trendsales. Og det er netop kommet med posten i dag.. Ihh hvor jeg glæder mig til at finde på et eller andet at lave (for jeg har jo intet at lave - udover de mange UFOér som jeg har gang i høm høm)

En anden ting jeg ser frem til er, turen med krea-tøserne (aka mine veninder fra folkeskolen som jeg heldigvis kan være kreativ sammen med) til "Kreativ Hobby Messe" i Roskilde hallerne her på søndag. Jeg nyder virkelig at gå rundt blandt alle boderne og suge inspiration til mig, og selvfølgelig også mærke på tingene - og tja hvis alt er som det plejer, kommer jeg som regl også hjem med forskellige ting og sager som jeg simpelthen ikke kan leve uden.. (godt man tjente lidt penge på at sy dansetøj!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails