mandag den 17. maj 2010

Bordløber til 50 års gave.

Så blev den endelig færdig, den bordløber jeg tidligere har talt om. Den er som sagt syet over pap: de firkantede er 10x10 cm og så er der de små lyserrøde som er 5x10 cm. De to afsluttende kanter er dog syet på på min dejlige symaskine. Den lyserrøde er 2,7 cm og den grønne er 1 cm, og for en gang skyld har jeg også quiltet dem begge på maskinen. Det plejer jeg ellers altid at gøre i hånden, men jeg skulle jo også gerne have tid til andet. De små hjerter som er i alle de seks lyserrøde felter er dog quiltet i hånden.
Jeg har løbende taget billeder af hvad jeg har lavet, så derfor er der denne lille collage. Men i dag blev den altså helt færdig - afslutningen var at sy mit mærke "Quie" på, og broderer med kædesting "10" for 2010.
Og da vejret jo har været helt vidunderligt i dag i forhold til de fire sidste dage, så måtte jeg bare ud og tage nogle billeder, og lege lidt med min Photoshop:
Så nu er der bordløber med himmel som baggrund. Jeg glæder mig meget til at give hende denne gave på søndag, og håber den vil blive flittigt brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails