torsdag den 27. maj 2010

En ekstra lille gave.

Vi skulle jo til 50 års fødselsdag i søndags, men lørdag fandt vi lige ud af at gemalens lillesøster skulle med. Hun havde lige brug for, at kigge på lidt andre mennesker end dem hun plejer. Så jeg måtte jo lige finde på en lille ekstra gave fra hende af.

Heldigvis ved jeg at fødselaren er utrolig glad for små nipsting, men da jeg ikke havde så meget stof tilbage fra bordløberen måtte jeg jo tænke lidt kreativt..

Jeg ved godt jeg har sagt at de der ugler som er oppe i tiden nu ikke var noget jeg ville begive mig ud i, men jeg må gå til bekendelse - det er det nu:

Så ud fra et meget lille billed jeg fandt via google billeder måtte jeg i gang med at lave mit eget mønster, og resultatet blev de her lidt spøjse ugler!
Som det kan ses har jeg sat mit blognavn ind på billedet, og det kommer til at være der fremover. Der har været en del røre herinde på de forskellige blogs de sidste par dag - nogle er endda blevet lukket ned (hvilket jeg syntes er meget trist, men forståeligt). Det hele skyldes at en person har haft gang i at stjæle identitet fra forskellige blogs det drejer sig om billeder af mennesker som er blevet lagt ind forskellige steder med nye navne og historier til.
Så jeg har taget det valg, at fremover vil mit blognavn altid være på mine billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails