mandag den 17. maj 2010

Lidt stemningsbilleder når jeg nu var i gang med kameraet..

Ja jeg var jo ude og tage nogle billeder, så jeg syntes også I skulle have fornøjelsen af nogle af dem:
Det her er naboens pæretræ - det ser rigtig flot ud nu med de hvide blomster og lysegrønne blade, men desværre kan jeg ikke lide frugten..
Normalt bryder jeg mig ikke om mælkebøtter, men kan dog alligevel ikke lade være med at syntes de er smukke her først på året med deres stærke gule farve.


Ja jeg har altså et eller andet med havenisser, det er egentlig ikke fordi de er særlig kønne, men de er nu hyggelige at have i haven.

Denne smukke hvide løjtnants hjerte fik jeg sidste år af min bror - da nåede den ikke at blive særlig stor, men kom stadigvæk med de her smukke blomster. Selvom den fik lidt frost tidligere på måneden er den nu kommet sig godt og er fire gange så stor som sidste år. Så lidt må den da kunne lide at være i mit bed!
De her violer er selvsået fra sidste år - det er nu tredje år hvor de har sået sig selv - det er jo altid dejligt når blomsterne selv kan. De har skiftet lidt farve i løbet af årene, men de er nu stadigvæk smukke i mine øjne. Husløgene, julerosen og perlehyacinten er oprindeligt hjemme fra mine forældre, og de har også syntes godt om at komme i jorden her hos os - det er jo dejligt med alt det der spirer frem i øjeblikket, så kan jeg også se hvad vi plantede hvor i mine bede fra sidste år - man glemmer det jo hen af vejen.. Så jeg havde fået sat mit lille fuglebad ovenpå der hvor de røde kejserkroner skulle komme op, heldigvis så jeg det da og de har også rettet sig ud efterfølgende som det kan ses på billedet med den ene havenisse.. (Ups)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails