mandag den 10. maj 2010

Uhh jeg har ikke tid, men gør det nu lige alligevel..

Ja jeg har egentlig slet ikke tid til, at skrive eller være herinde for den sags skyld. I går blev vi inviteret til 50 års fødselsdag sidst på måneden - og da jeg ved hun er vild med mine kreative ting ja så måtte jeg jo bare i gang med at sy noget til hende. Vi var jo hjemme hos min mor i anledning af mors dag, og så ringede hun og inviterede os - selvom jeg havde glemt min kalender så kørte hovedet allerede med hvad jeg skulle finde på, at lave til hende og med hvilke farver.. Så jeg blev jo nød til, at ringe tilbage til hende og hører hvilke farver hun syntes om. Som hun selv sagde så var det et lidt underligt spørgsmål, når hun jo egentlig bare gerne ville vide om vi overhovedet kunne komme, men jeg kan stadigvæk ikke glemme hendes ansigt da hun så den juleløber jeg havde syet til min svigermor, og at jeg så ikke havde syet noget til hende - hun havde næsten tårer i øjnene!! Og sådan en person er jo lige netop sådan én man rigtig gerne vil sy noget til så..
Så jeg har selv fundet på mønstret til en bordløber syet over pap med pastelfarver som hun godt kan lide = jeg ikke har tid til, at være herinde. Jeg skal nok komme med billeder når jeg bliver færdig.

Men grunden til, at jeg overhovedet gik i gang med at skrive var, at jeg jo har fået lavet albummet færdig til min svigerinde - må tilstå at det faktisk allerede var færdigt den 4. Maj, men jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at få lagt dem ind og skrevet et lille indlæg. (Fy)
Så her kommer resten af det album jeg-vi har givet hende i fødselsdagsgave:







Og heldigvis blev den rigtig godt modtaget..
Nå jeg må jo hellere finde tilbage til mine papstykker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails