tirsdag den 14. september 2010

Ej jeg bliver nød til at vise nogle billeder...

De baby billeder jeg var ude og tage mandag den 6.september da vi havde indbrud, er hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo!!) blevet super fine..

Og jeg ved godt, at jeg måske overskrider nogle grænser for hvad babyens forældre syntes med hensyn til at vise deres baby frem - men jeg ved moren læser med herinde - og du skal bare sige til, så fjerner jeg dem igen, men jeg havde altså lige lyst til at dele dem med andre - for hun er bare en dejlig fotomodel!!!

2 kommentarer:

  1. Ja hun er bare skøn -smil. Glæder os til den helt unikke gave samt at vise den frem og de super fede billeder du fik taget.
    Du er s**** go` -smil

    SvarSlet
  2. Jeg håber I bliver glade for gaven - kan sige så meget at jeg har syet hele forstykket sammen, men vil ikke vise det endnu herinde - for så er det ingen overraskelse den 26.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails