fredag den 3. september 2010

Pludselig blev det hele så trist!

Dagen idag startede ellers okay - jeg blev færdig med mit bidrag til blog udfordringen - og dermed og så rigtig glad og lettet. Nu kan jeg komme i gang med andre ting som presser sig på. Mere om hvad mit bidrag var kommer på et senere tidspunkt (tror ikke jeg må afsløre noget endnu da deadline ikke er før den 15.)

Vi er inviteret til grilaften hos nogle venner som vi har hjulpet med at male og flytte for - og så tror jeg egentlig bare det er total hygge vi skal, og jeg måtte jo lige lave noget og have med. Så jeg var i gang med at bikse nogle grydelapper sammen - havde nået den ene, da jeg fik en sms fra min mor, som er på vej hjem fra ferie, at min morfar er sovet ind idag til middag. Selvfølgelig blev jeg ked af det selvom jeg aldrig rigtig har haft det tætte forhold til ham, da han havde fået en ny familie. Og ikke rigtig havde "tid" til at være morfar. Men resten af tiden op til nu, har jeg bare gået rundt i en anden verden, så grydelappe nr 2 blev ikke helt så fin, og jeg fik også skoldet mig på vandet. Jeg skal hele tiden skrive om mens jeg skriver fordi jeg hele tiden skriver forkert. Så ja det bliver måske ikke så hyggeligt som jeg havde håbet i aften!

Grydelapperne endte sådan her, og jeg håber de bliver glade for dem - og bruger dem godt!

2 kommentarer:

  1. Åh det gør mig rigtig ondt!!
    Jeg håber at minderne om ham vil fylde din fremtid med glæde!!

    Kærlige tanker fra Mia

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord.
    Jeg har det stadigvæk helt underligt med tanken om han ikke er her, selvom han ikke fyldt meget i min hverdag.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails