mandag den 13. september 2010

Nøj hvor det kribler i mine fingre!

Ja jeg ved egentlig ikke lige hvordan jeg endte på hjemmesiden, men der var slået stort op med at de nu åbnede op med kursuscenter med plads til overnatning.
Stedet jeg skriver om er BEO BEO PATCHWORK som lørdag havde åbent hus, og søndag havde udsalg af stoffer. Deres hele metervarer kostede 80 kr. pr. meter og alle deres fat quaters (50x55cm) kostede 20 kr. pr. stk.

Jeg så det i onsdags, og skrev straks til min mor om det var noget. Og heldigvis kom vi da afsted - vi var faktisk de første der var der, så datteren viste os rundt (ingen af de andre fik vist rundvisning som os, da der simpelthen væltede ind med kvinder som ville købe stof og de derfor ikke havde tid til det også).

Jeg må indrømme: JEG BRUGTE PENGE!!!!
Købte for i alt 525kr. men nøj jeg kunne jo blive ved....... Billedet viser desværre ikke helt de rigtige farver, men jeg syntes selv det er nogle rigtig gode stykker jeg fik fingre i (for der var rift om sagerne - men for en gangs skyld var der stadigvæk høfligheden når man fik skubbet eller gået ind i nogen - det er ikke alle steder det sker ligegyldig hvilken alder man har!)

Og i dag gik turen ind til Holbæk, jeg fik købt nyt t-shirt overførings papir så jeg kan komme i gang med at sy barnedåbsgave til den 26. september.
På vejen op til toget kom jeg i tanke om, at der jo ligger en lille Røde kors butik som jeg aldrig har været inde i - damen jeg henvendte mig til var så sød, at tage mig med ned i deres kælder selvom de var i fuld gang med at sorterer tøj med mere efter weekendens høst, og kælderen dermed egentlig er lukket for kunder.
Så jeg var endnu engang heldig og fik mig noget sengetøj : 7 hovedpudebetræk og 1 enkelt dynebetræk for 35kr.
Lige p.t. har jeg ingen planer med nogle af alle de stoffer jeg har købt - eller det vil sige tjov mit hoved begyndte da, at planlægge igår da jeg gik og udvalgte de stoffer jeg ville have, men jeg har lige nogle ting der skal være overstået først blandt andet noget malearbejde, en familiefødselsdag på fredag og projekt dåbsgave.
Men må indrømme, at mine fingre har svært ved at holde sig væk!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails