torsdag den 26. august 2010

Projekt svigermor færdigt!

ENDELIG kan jeg afkrydse "projekt svigermor" som helt færdigt - jeg troede faktisk jeg ville blive færdig med sengetæppet igår, men for faen da hvor det bare har drillet - og jeg har slet ikke haft tålmodighed til det!
Jeg lagde ud med, at lægge bagstykket med pladevat ned på gulvet, derefter kom forsiden, og så skulle det ellers ries sammen. Men da jeg så skulle folde bag- og forsiden sammen til en søm kunne jeg slet ikke få det til at passe. Ved nu at fejlen jeg lavede var, at sætte pladevatten fast på bagstykket så jeg kunne klippe det til. For det gjorde jeg hen over spisebordet (skulle have været på gulvet så det hele lå lige) og ved at tage et stykke af gangen.
Note til mig selv: klip pladevat til lige før du rier bag- og forstykker sammen så det hele bliver rettet ud.
Så jeg rettede og rettede men til sidst efterlod jeg det hele liggende ud over hele spisebordet, og nægtede at kigge på det resten af aftenen!

Idag startede jeg så forfra med frisk mod, og endelig blev tæppet som jeg gerne ville have det og jeg kan nu kalde det færdig (hold kæft hvor er jeg lettet)
Jeg havde endda så meget overskud at jeg klippede blomster fra stoffet til puderne ud og applikerede dem på - store sager :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails