fredag den 6. august 2010

Hvad min tid er gået med.

Tja der går lidt længe imellem mine indlæg, og jeg har faktisk heller ikke rigtig fået lavet noget kreativt.

Jeg har fået malet en del herhjemme, og fået sat flere hylder op i viktualierum som jeg har fået beklædt med voksdug - og ja selvfølgelig fået ryddet op og sat på plads dernede.

Vi har også fået tiden til at gå med, at flytte vores fliser og planker til beklædning så gemalen kan få fræset hele have op, og der kan blive sået græs.

Vi har også været på en lille "arbejdsferie" på Lolland hos vores veninde som bor på en nedlagt gård uden jord til. Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder, men gemalen fik lavet en ny dør i træ til laden, og slebet lidt af fløjdøren ud til haven så hun kan lukke den igen.
Jeg fik hjulpet til med at anrette to bede - det ene lavede vi stenkanten færdig, og plantede roser og liljer. Det andet lavede vi til surbundsbed som alle hendes tranbær skal plantes i, men det gjorde hun selv da vi var kørt hjem.

I tirsdags kom min svigermor og ville have indfriet sin julegave (da penge var små, havde jeg lavet et gavekort til hende, så hun kunne få syet pudebetræk og sengetæppe til hendes nymalet soveværelse).
Og i dag klippede jeg så til de tre puder, men havde glemt alt om at jeg har fået knækket den ene nål til overlockeren - sikke noget l... - og nu har jeg siddet og googlet de navne som brugsanvisningen skriver den kan bruge, kan desværre kun finde det ene navn. Men da jeg nu har tid og lyst til at gå i gang må jeg hellere komme afsted til symaskinemanden og få købt min nogle nåle - håber han har dem!

En anden lille (stor) ting er, at en af mine veninder er blevet mor til en lille pige - og selvfølgelig har jeg da været lidt i gang til noget gaveværk der, men da jeg ved hun følger med herinde (måske ikke lige nu da det hele er så nyt, men man ved jo aldrig) så derfor viser jeg kun noget af det jeg har lavet. Håber I alle nyder det sommer vi ind imellem alt regnvejret..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails