mandag den 23. august 2010

Ihhh altsaa...

Ja ihh altså... mine elskede bukser kan ikke holde til det... Jeg startede med at overlocke stoffet da jeg havde klippet til bukserne, og dengang var der også 1 cm sømrum, men men men stoffet er bare blevet ved med at løbe....
Så har jeg forsøgt at overlocke igen og sy sammen, men desværre bliver pladsen til min numse så også mindre og mindre for hver gang jeg forsøger at lappe på dem - så bukserne ser nu sådan her ud, og ribkanten der til at starte med sad i taljen - tja den sidder nu på hofterne, og jeg skal da helt sikkert ikke bukke mig ned!!

Øv øv men heldigvis kan jeg stadigvæk bruge dem herhjemme når jeg bare tuller rundt.. Så det bliver jeg ved med, indtil der ingen bukser er tilbage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails