mandag den 16. august 2010

Hyggetid og tilfældig aflevering af gaver..

Vi var hjemme hos mine forældre igår og hygge. Blandt andet gik jeg på rov i min mors stoffer og fandt et par stykker jeg kunne bruge. Viste også min mor nogle af de forskellige blogs jeg følger som skriver om patchwork, så hun kunne blive lidt inspireret..

Og sidst men slet ikke mindst: SÅ FIK VI STEGTE ÅL MED KARTOFLER OG SMØRSOVS!!!!!!! Er der noget jeg elsker, så er det stegte ål. Jeg har aldrig nogensinde forsøgt selv at lave det, men ihh hvor jeg elsker dig mor når du gider stå og lave dem!! (jeg ved du læser med).
Og jeg kan kun sige, at gemalen også er rigtig glad. Hver gang han ser på det store glas med syltede agurker som vi fik med hjem, får han julelys i øjnene

Når vi nu er ved "emnet" at jeg elsker min mor, så har hun også været så dejlig at besøge en symaskinedame i Roskilde og købe mine længe ventede overlocknåle - Så endnu engang tusind tak mor!

Da vi egentlig var på vej hjem, så jeg at bilen til de forældre hvis lille pige Talje som jeg har syet pige baby ting til, holdte nede hos Taljes mormor og morfar. Og da jeg havde tingene med så min mor kunne se dem "live" kunne jeg jo lige gå ned og afleverer dem. Så mig og gemalen kom altså lige og trængte os lidt på hos dem - håber ikke det gjorde for meget...?

Så hvis du ikke allerede havde set dem i min Flickr photostream ude i højre side af min blog, så får du dem lige her:
Jeg har før syet de babybolde med en lille klokke indeni, men sådan syntes jeg altså ikke lige det skulle være denne gang. Jeg har også lavet bolden ekstra blød i forhold til dem jeg plejer, så hun rigtig kan få fat med de små hænder!
Kluden er en sanseklud med forskellige bånd, så lille Talje når hun bliver en smule større kan ligge og hygge sig med de forskellige strukturer både i stof og bånd.
Nå nu vil jeg nyde, at jeg både har fået nogle stykker stegte ål og min mors hjemmebagte rugbrød med hjem til frokost idag mums!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails