onsdag den 11. august 2010

Så er jeg gået i gang med udfordringen

Ja først fik jeg lige klippet det sidste til min svigermor - men jeg mangler stadigvæk min nål til min overlocker. Gemalen skulle jo den anden dag forbi symaskinemanden, og hente dem til mig - men ak han havde dem slet ikke hjemme, og var ikke sikker på at han kunne få fat i dem. Alt det bøvl bare fordi min overlocker skal have specielnåle som er helt runde.
Jeg har dog undersøgt lidt på nettet, og har også fundet dem, men gemalen havde aftalt med symaskinemanden at han skulle ringe til mig når han havde fundet ud af noget, så jeg må hellere vente = projekt svigermor må vente lidt endnu. Men nu er det hele klippet og ligger klar..

Som skrevet igår, så har jeg jo tilmeldt mig en blog udfordring her, og jeg fik allerede igår ideen til hvordan mit bidrag skal være, så nu sidder jeg og tegner og udregner mål. Det er blevet til en vane for mig altid at tegne og farvelægge det jeg skal i gang med, det hjælper mig meget, at få det ned på papir, farvelægge og især at få skrevet mål på. Det gør det meget nemmere når jeg skal til at klippe i stof, at jeg ved hvilke mål tingene hver især skal have - nå nu må jeg hellere komme tilbage til projektet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails